Music

2014. május 31., szombat

~Rablás

Justin elutazott.
Hétfő vagyis suli.
Felöltöztem és go suliba már az utcán úgy mentem mint aki be van szarva Justin nagyon megrémisztett.
Beértem a suliba,valaki rám köszönt hangosan hátulról.
-Szia Lexy!
-Ohh.Swety a frászt hozod rám!-megnyugodtam.
-Bocsesz.
-Láttad ma suliban Austint?
-Nem ő mindig csengő előtt jön.
-Ohhh hála jó Istennek.
-Miért mondasz ilyeneket róla ?-szomorodott el.
-Mert nagyon...Várjál csak miért véded annyira?-ez furcsa volt.
-Hát mivel a bálon összejöttünk ...ő a pasim.-büszkén mondta.
-Most ez komoly?De miért pont ő ? Ő egy áruló!-magyaráztam.
-Hagyd abba! Nem mondhatsz róla ilyeneket....!-fordult ki magából.-Addig hagy békén még nem tudod elfogadni,hogy én Austinnal vagyok. Csá

Én ott álltam és néztem a legjobb barátnőm kiosztott a ...semmiért.Nem tudom Austin mit művelt Swetyvel de teljesen más lett.
A fura szitu után bementem volna a terembe de beleütköztem valakibe.


-Ohh... bocsi..!-mondtam a fekete hajú lánynak.
-Semmi baj.-mosolygott-Ugye te vagy Lexy?
-Igen és miért kérdezed?
A lány kicsit furán nézett majd mondta.

-Az igazgató megkért ,hogy mondjam meg neked,hogy ma este 9 re gyere vissza a sulihoz mert valamit  a stadion fényeivel kell csinálni.-miután elhadarta elsietett.

Hát rendben akkor ma este nem fogok unatkozni.
Elrepült a suli és hazamentem skypeoltam Justinnal és a tesójával Jessicával.
Irtó édes a tesója.

Fél kilenc volt és elindultam a suliba az (elvileg) megbeszélt  időpontra.
Nagy sötétség mindenhol.
Egyszer egy lámpa felvillant egy idegen fiú állt a lámpafényben.
-Mivan kiscsajszi ?
-Ki vagy te ? És mit keresel itt ?-kezdtem ideges lenni.
Amúgy a fiú így nézett ki: (valahonnan nagyon ismerem)

-Tom...te meg az az árva Lexyke...nem tudom,de nekem nagyon bejösz!-próbált felszedni és közeledett.
-Na huzzál a picsába.
-Nah cica...ne légy vadóc.

Egyszerűen undorodtam tőle.
Hátulról egy másik fiú megfogott inkább mondanám azt,hogy lefogott.
Kocsiba vonszoltak és elvittek Egy ismerős házhoz.
-Szólj a főnöknek jöjjön ki.
Vaklaki kilépet az ajtón és egy hang megszólalt.
 -Ohh..itt van amit akarok.
Mikor előrébb jött megláttam egy szőke rövid hajú csajt.

-Héy Kelly..hol van a csajom?- és ekkor megjelent Austin.
-Te paraszt ez mind miattad van minek kellek neked miért pont én ?
-Mert így bánthatom Biebert ami nekem  kurvajól esik ....hahaha.....és amúgy is tudod te ,hogy mire kellesz nekem.
-Te trágár paraszt.
-Héy nyugi cica-szólt rám Kelly.
-Te meg mit szólsz bele ? Nem a te dolgod.!
-Jól van na te kis kurva ..mert másra te nem vagy jó .chhh.szánalma kis kölyök vagy ...!
Odasétált Austinhoz és lesmárolta.
-Akkor Swety meg az egész ?
-CSak színjáték ahhoz,hogy téged eltudjalak kapni.-nevetett.
-De ő szeret...!
-De most komolyan mit akar ő tőlem nekem itt van a csajom Kelly!!
 Megint smárolásba kezdtek.

A telómmal gyorsan elküldtem egy SMS-t nem tudom,hogy kinek 
Pár perc múlva Austin berángatott egy házba.
Találtam egy fadarabot és fejbe vertem ő elájult én meg elszaladtam ahogyan tudtam.


Lihegve hazaértem de nem tudtam nyugton lenni ezért felhívtam Justint.

-Mi a baj?
-Mikor jösz ?Úton vagy?
-Először is nyugi...am igen úton vagyok...kb 4 re otthon vagyok.
-Siess mert Austinék elkaptak és elvittek de megszöktem nehéz volt de sikerült és attól félek,hogy elkapnak.
-Okés akkor egy fél óra és ott vagyok,vigyáz magadra !

**fél óra múlva.**
Kopogtak.
Félve kinyitottam az ajtót és Justin volt.
A nyakába ugrottam és magamhoz szorítottam.
-El kell innen mennünk!
-Hova?
-Van egy nyaralónk Mexikóban  oda kell mennünk.

Megfogtam Justin kezét felkaptam a táskám meg a telóm és elindultunk. 

10-re ott voltunk, egy aranyos kertes ház fogadott.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése