Music

2014. június 2., hétfő

~Két új barát

Mikor Justinnal megérkeztünk akkor egy fiú fogadott minket. Nekem tök szimpi volt a srác. 
A két fiú rögtön nekiállta egy képet csinálni,ugyanis ők imádnak fotózkodni ,és hülye fejet vágni.



Bemutatkozott.
-Szia én Ryan Buttler vagyok.
-Lexy..Lexy Morris.-mosolyogtam. Átfutott már az agyamon ,hogy mióta anyáékkal Miamiba költöztünk én már bemutatkoztam már vagy 100 x.
A fiú kedvesnek tűnt.gondolom Justin egyik haverja lehetett.
-Hallod Ray nagy gáz van!-mondta Justin.
-Nah ?
-Austin elrabolta Lexyt gondolod h miért ? És tuti ,hogy nem hagyja szárazon azt,hogy elszökött tőle,és még fejen is vágta.
-Komoly? Ilyen menő csajod van ? -csodálkozott.
-Ja az én csajom,és ezért nem adhatom oda Austinnak.
-Megértelek haver ha valaki az én csajomat piszkálná meg elrabolgatná tuti kiütném a pasast.

Miután a fiúk abba hagyták a dumálást.
.Az ajtó csapódott..gondoltam biztos valamelyik fiúhaver jött..de tévedtem egy lány lépett be az ajtón..egy szőke hajú lány..látszott,hogy festett szőke de nem az a lényeg.



-Ohh..szia kicsim!-sietett hozzá Ray.
-Szia .-nagy puszit nyomott az arcára.
-Jaj el is felejtettem ő itt Justin barátnője Lexy..!-mutatott be Ryan.

Mosolyogtunk egymásra.
-És téged ,hogy is hívnak mert Ray elfelejtette mondani.-kérdeztem.
-Ariana...Grande.Figyu nem lenne kedved egy kis hajfestéshez?.kérdezősködött.
-Imádook festeni..és milyen színű lesz ? 
-Most szerintem jöhet egy kis barna!

Bementünk a fürdőbe és elkezdtem Ariana haját festeni.
A festés alatt állandóan csak röhögtünk.
-Mióta ismered Justint?
-Kb.3 éve.
-És Ryannal,hogy jöttél össze valami cuki story?
-Hát mi egy suliba jártunk,és osztálytársak voltunk,és egyszer össze ütköztem Ryannal és bocsánatot kért.
Utánna meg egyre többet beszéltünk eljártunk így kettesben moziba és egyszer mikor este 11 körül haza kísért akkor megcsókolt és ez utána jött magától.
-Juj..de cuki..Lejárt az idő mossuk le a festéket.
-Huh nagyon kíváncsi vagyook..már 5 éve nem voltam barna.
Lemostam és megszárítottam.
Nekem nagyon tetszik Ariana haja lehet,hogy én is befestem,de ez még  a jövő.



Arianaval együtt besétáltunk a nappaliba ahol a fiúk ...hát mit is csinálhattak volna x-boxoztak.
-Nah milyen lett Ariana haja?-kérdeztem tőlük.
-Ohh babyke nagyon cuki.
Ariana odament és beült Ryan ölébe,én is folytattam a példáját csak én Justinéba.
Arianával együtt ugyanazt gondoltuk.
Beültünk a fiúk ölébe és egyszerre megcsókoltuk őket.mármint a saját pasinkat.
És közben széthúztuk a konzolt.
-Nah ebből elég legyen gyertek valami kaját csinálni.-kezdte Ariana.

Justinnak megcsörrent a telefonja.
-Ha nem adod ide Lexyt akkor Benjinek vége!!
-Austin ha hozzá mersz nyúlni kinyírlak!!-Justin hangja nagyon ideges volt.

Fel alá járkált a házban.
Gondoltam hagyom ,és nem szólok hozzá.
Szegény Benji nem lenne bajban,ha én nem vagyok itt Justinnal.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése