Music

2014. május 9., péntek

~Kezdet

Anya és apa bejelentették, hogy elköltözünk,nem nagyon örültem neki mivel 18 éves vagyok és itt vannak a barátaim és az éven végeznék,de anyáék megbonyolították.
2 hét után Miamiban voltunk. Szép házunk volt,nekem nagyon tetszett de untam azt ,hogy ott kellet hagynom a barátaimat.

**Másnap**

Huh hétfő új nap,új suli senkit nem ismerek.
Rögtön az igazgatóiba kellet mennem ,hogy átvegyem a könyveket és ,hogy megkapjam a szabályzatot.
A szekrényem a 341-es volt. Oda mentem hozzá és egy kedves barna barna lány volt a szomszéd szekrénynél .
-Szia gondolom új vagy ?A nevem Swetlana-köszönt a lány mosolyogva.
-Szia igen.Örülök Swetlana.Én Lexy vagyok.Tiéd a szomszéd szekrény ?-kérdeztem.
-Hát a 340-es az enyém de a 342-es Justiné.-Mondta a lány fura nézéssel.
-Ki az a Justin ? és miért vágsz ilyen fejet ?
-Justin a suli egyik legmenőbb sráca.Nagyon jól deszkázik és rengeteg barátnője volt már.-mondta a lány lehajtott fejjel.


** 2.óra után**

Mentem a szekrényemhez és a az a gyökér támaszkodott rajta.
-bocsi nagymenő oda engednél a szekrényemhez?-mondtam gúnyos mosollyal.
-ohh szóval te vagy az új lány!...Várjál hogy is hívnak,......Lexy?
Ekkor justin megfogta a derekamat.
Gyorsan levettem a kezét a derekamról.
-Ja de hagyjuk már abba és engedj a szekrényemhez te barom .
-ohhh vad a kis csajszi.-mondta gúnyos mosollyal.

És végre elment és odaengedett a szekrényemhez.
 Swetlana sietett hozzám.
-Te "lebarmoztad" a suli egyik legmenőbb srácát?-kérdezte nagy csodálkozással.
-miért ne ? Elvileg ő is csak egy ember? most attól hogy menő, attól nem kell neki benyalnom.!-Mondtam őszintén.

Vége a sulinak "mára"

Hazamentem,és anyék nem hagytak békén azzal,hogy a főnökének a lányával menjek el fagyizni vagy vásárolgatni.

-Lexy kérlek menj el sokat jelentene nekünk.
- De anya ne mááár....nem is ismerem a csajt!-mondtam mérgesen.
-Kérlek csak 1x !-kérlelt anyám.
-Rendben de csak 1x ! 

**2 óra múlva **
Jött anya főnökének a lánya egy piros kocsival. Tiszta cicababa volt.

Kiszállt a kocsiból és rám nézett és elmosolyodott.
-Heloooka!Te jösz velem vásárolni ugye?-kérdezte a nyávogós hangján.
-Azt hiszem igen.Gondolom anyám nem szeretne .-mondtam gúnyosan.

Beültünk a kocsiba és a csaj elhajtott.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése