Music

2014. május 31., szombat

~Bonyodalom

**Reggel**

Kiléptem az ajtón és a két fiú fogadott mérgesen.
Austin és Justin.
Tudtam,hogy ebből nem sül ki semmi jó.
-Lexy..most ezt nem mondod komolyan ,hogy tegnap ezzel a barommal voltál a vidámparkban meg fagyizni?-kérdezte mérgesen.
-öhhhm...Austin.....-próbáltam megszólalni de egyikük sem hagyta mert mert veszekedtek megállás nélkül.
-De velem nagyon jól érezte magát.... és képzeld este engedte,hogy megcsókoljam.-dicsekedett Justin.
Austin forrt a méregtől.
-Lexy.. ez igaz?-kérdezte dühösen.
-Igen -hajtottam le a fejemet.

Justin csak mosolygott.
Austin elviharzott.
Justin is elment mert nem akart  nagyobb galibát.

Hát mehettem egyedül a suliba.


Bementem a suliba mikor végigmentem a folyosón mindenki engem bámult.
Swetlana odajött hozzám.
-Szia Lexy ma eltudsz jönni velem vásárolni?-kérdezősködött
-Miért ne te vagy az egyik legjobb barátnőm!-válaszoltam kedvesen és erre Sweti megölelt.

Éreztem,hogy valaki megbízik bennem és szeret és ő volt az az egy ember eddig az életemben akinek minden szavát elhittem.


**vásárlás után**

Sweti vett egy nagyon cuki szerkót.Nem ő lett volna ha nem csinál egy képet.





Mikor az utcán sétáltunk megkérdezett valamit ami nekem nagyon furcsa volt.
-Akkor most melyik fiúval vagy ? 
-Hidd el fogalmam sincs.Austin kedves meg rendes,de Justinban és bennem rengeteg közös van,és van valami kis dolog ami összeköt minket.
 Teljesen nem tudom ,hogy mi van velem Justin kedves "helyes" (nagyoooon)
Austin is szinte ugyan az.
Félek,hogy a suliban azt hiszik rólam ,hogy kurva vagyok hát de nagyon nem.
Azt hisznek amit akarnak.

Hazasétáltunk Swetivel.
-Szia akkor holnap.
-Okés csáó- köszöntem el



Bocsi rövid lett a kövi hosszabb lesz .P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése