Music

2014. május 10., szombat

~ Modell

**plázában**

Mitchell-el elmentünk egy plázába,mivel ő ruhavásárlásos napot tartott???
Bementünk egy butikba.
-Sziókaa Liss- köszönt az eladónak a kényes hangjával.
-Szia !-köszönt vissza.
-Öhhhm..jögy is hívnak?-kérdezte tőlem az elkényeztetett lány.
-Lexy...Lexy Morris!-mondtam neki kb 3x-ra.
-ohh fogd a táskám ezt azonnal fel kell vennem !!
Bement a fülkébe és kijött egy fekete ruhában egy fehér sállal.

Az eladó odasietett.
-Ohh Mitchel drágám ez nagyon jól áll!-nyalt be a gazdag csajnak.
-Köszike Liss - nyávogta.
Amíg forgolódott a tükör előtt addig én is találtam egy ruhát ami megtetszett.
Fel is próbáltam.És kijöttem megnézni.


Az üzletvezető meglátott és odajött.
-Gyönyörű,perfectooo!-mondogatta.
-Nem szeretne a tavaszi kollekcionkban modell lenni ?-kérdezte lelkesen.
-Köszönöm,de nem nem vagyok az a modellkedős típus .-mondtam 
Az üzletvezető elszomorodott.
-De Mitchhell szivesen vállalná szerintem !-mondtam unalmasan.
-Köszönöm ...hogyis hívnak?-kédezte 
-Lexy...Lexy Morris.-mondtam ma már vagy tizedjére.
-Aért felírom a nevedet hátha valamikor még kellene mégegy modell....-nevetett-És a ruhát megtarthatod a bolt ajándéka.
-Köszönöm szépen ...de kifizetem-erősködtem
-Nem.vidd csak neked nagyon jól áll perfectoo !-mondta elégedetten

Mitchell végzett és beszélt az üzletvezetővel és kényesen mesélni kezdte ,hogy ő modell lesz.
Nem szóltam neki semmit arról ami történt.

**otthon**
-Sziókaa Lex....?-próbálkozott
-Lexy !-mondtam.
-Jaj igen...Sziókaa Lexyke!-és elhajtott.

-A házunk előtt -

-Csak Lexy Semmi " Lexyke " 
Bementem a házba és egy sötét folt.

**1 óra múlva**

Felébredtem 
-Jól vagy kicsim ? Nagyon aggódtam. -anyám ült az ágyamon.
-Igen ...de mi történt?-kérdeztem
-Elájultál!-mondogatta zavartan
-Éhes vagy ?
-Igen ! kb. 3 órája nem ettem.-mondtam korgó hassal.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése