Music

2014. május 10., szombat

~Megismerni

**Másnap reggel **

Fél nyolc indulok suliba de azon gondolkozom h mit vegyek fel végül ez maradt : 

De meggondoltam és a fekete vansomat átcseréltem kékre.És utána meg mindent átvettem,és a hajamat is felfogtam és  elindultam.
A suli tőlem kb 20 percre van ezért busszal megyek ma. 
Apadon ülve csináltam egy képet .



Suliban a szekrényem előtt megint Justin állt.
-Nem mennél arréb te gyökér?-magyaráztam
-Kérd szépen cica...!-nyálaskodott 
Latapizott erre én lepofoztam.
-Várjál csak még ezt még visszakapod!-kántálta folyamatosan.
Én elkezdtem röhögni rajta és erre visszajött és a fejemet a falnak szorította.
-Figyu cica ha nem fejezed be bajod eshet ..! Értve vagyok?-mondta mérgesen.

Kicsit megijedtem tőle de  jött Swetlana aki igazából az egészet a távolból végignézte.

-Mit csinálsz Lexy? Tönkre akarod tenni a végzős évedet?-kérdezte furán.
-Nem ! De ezt a barmot még kell szívatnom,és valahogyan furán érzek mikor mellettem /közelemben van.
-Jaj te mindenkivel ezt csinálja elcsábítja aztán megbassza.-mondta higgadsággal.

Lehet ,hogy Swetlananának igaza van ? 
Nem kellene Justinnal kesztyűt húzni?
Rossz vége lenne?

Majd meglátjuk.

**harmadik óránkat kint tartották a suli udvarán**
-gyerekek ez mi? kérdezte a tanár.
-Fasz !-rávágta Justin.
Mindenki csendben volt.
De én nem bírtam tovább és elkezdtem röhögni.
-Lexy!Justin! az igazgatóiba!-ordibált a tanár.
-Megyek már megyek -mondogatta Justin.

 Semmi különös nem történt csak kaptunk egy kis büntit.
Holnap este 8-tól kell ledolgoznunk.
Utána visszamentünk a többiekhez.
Egész nap arról szólt h az "Új" csaj meg Justin hi tudja mit fognak csinálni este.

Justin látta ,hogy ez engem idegesít és odajött hozzám.
-Ohh Lexy annyira várom a mai estét !-kezdte.
-Hát én kurvára nem !-válaszoltam.
-Aj ne légy már ilyen Baby-kimondta és közeledett h majd megcsókol.

Elhúzódtam tőle.
És pont mikor megakarta tenni megjelent egy fiú.


-Bieber állj le!-szólt rá.
-Nekem ne dumáljál ! azt csinálok amit akarok és azzal akivel csak akarok.!-veszekedett  Justin.
-Nembánom de őt most engedd el !-mondta higgadtan
Elengedett
-Ezt még nem felejtettem el!-mondta Justin Austinnak.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése