Music

2014. május 31., szombat

~Csodálatos este kételyekkel

A Justinnal eltöltött este után reggel csodásan keltem fel.
Gyorsan készülődni kezdtem.
Justin mondta még tegnap h ma reggel eljön értem, nagyon izgatott voltam.
Nah nem áradozom Justinról,inkább felöltözöm nem akarok pizsibe menni suliba.

Csengettek  Justin volt az 
Rögtön a nyakába ugrottam és megöleltem és ő pedig hosszan megcsókolt.
A kocsiban ülve csináltam egy képet : (egyeneshaj)






 A suliban kézenfogva sétáltunk és mindenki minket bámult.
-Ne foglalkozz velük!Csak irigyek.Ma mész ruhát venni és milyen színű lesz tudnom kéne!-mondta .
-Szerintem kék lesz -mosolyogtam Justinra.
-Renden van cica majd találkozunk nekem most kémiám van pffff...utálom.
-Gondoltam... nekem meg spanyol .-puszit adtam neki aztán elment.

**4 óra után**
Hamar elment az egész.
-Héyyy Sweti !-szóltam neki oda.
-Igen Lexy mond...
-Figyu van egy kis gondom...tudod ma lesz a bál .....és még nincs ruhám eljönnél velem ruhát venni.?-kezdtem rögtön.
-Persze..nekem már megvan a ruhám és el is hívtak a bálba-dicsekedett.
-Nah és ki az a szerencsés ?
-Austin hívott el.-hajtotta le a fejét
-Tényleg ? Az jóó.-bátorítottam.
-Azt hittem,hogy mérges leszel rám.
-Miért lennék Autinnal megpróbáltuk együtt de nem működött ennyi.
-De azt hittem....
-Tudod hogy hol kell hinni igaz?-kérdeztem
Erre elnevette magát.
 -Nézd én ebben a butikban vettem a ruhámat.!-mutatott egy üzletre.
-Nézzünk be hátha találok valamit.
Bementünk és a felakasztva a falon egy rövid királykék ruha...tudtam ,hogy nekem az kell. gyorsan fel is próbáltam és tökéletes volt.

**hazaértem** 
8-tól van bál és kb fél8-ig van egy órám ,hogy rendbe szedjem magamat.
Justin fél nyolcra jön annyira kíváncsi vagyok ,hogyan áll neki az "elegante" stílus.

Felvettem a ruhát és begöndörítettem a hajamat.



Ez a kép elég furán sikerült nah mindegy.
Justin megérkezett és elindultunk.

A bál a királynőválasztással kezdődött.
-És a 2014-es Mrs.Sweefort királynője.....nemmás mint.......Lexy Morris...Gratulálunk!-mondta Kentin a suli dököse.
-Most ez komoly?
-Te nyerted meg 397 szavazattal az egyik legmagasabb pontszám.Mondj beszédet.
-Hát nem is tudom,hogy mit mondjak.....köszönöm mindenkinek aki rám szavazott még mindig nem tudom felfogni ,hogy én nyertem meg ezt az egészet...mégeszer köszönöm mindenkinek.

Sweti átölelt erősen.
-Gartu Lexy !-örömteli mosolya mindennél többet jelentett nekem.
-Szép volt kicsim .Gyönyörű vagy!-bókolt Justin.
-Nem tudom elhinni,hogy te öltönybe vagy!
-Hát először én sem akartam csak azért csináltam ezt az egészet,hogy veled tölthessek egy fantasztikus estét.
Nem tudtam megszólalni a sírás kerülgetett Justin szavai hallatán.Olyan jól törődik velem.

Sweti addig nem hagyott békén még le nem fotózhatta a koronámat és nem posztolhatta Twitterre.
Hát itt a kép:

Egyszer egy lassú szám jött Justin közelebb húzott magához és elkezdett beszélni.
-Lexy én nagyon szeretlek és nem karlak elveszíteni a bál után pár napra el kell utaznom nem akarom,hogy bajod essen és nagyon vigyázz Austinnal és a bandájával nagyon veszélyesek tudnak lenni.-aggódott és komolyságot láttam az arcán.
-Vigyázok magamra és siess vissza mert hiányozni fogsz! De be ne csajozz!-nevettem el magam.
-Ohh...mert pont két lányt fogok tartani egyszerre!-nevetett ő is.

A szám végefele Justin átölelt a fejemet a válárahajtottam.
De hozzám szólt és  belenéztem barna szemeibe.
-De ígérd meg ,hogy vigyázol magadra,és nem találkozol Autinnal,és ne is beszélj vele !
-Igérem-olyan őszinteséggel mondtam mint  még soha.

A számnak végelett mint ahogy az estének,hajnali 2 volt és Justinnal haza mentem a kapuban csókok csatáját vivtuk de mikor hajnali 3 kor megszólalt anya idézem a szavait:
                                                             "Megfogtok fázni,gyertek be kintről"

Akkor Justin utoljára megcsókolt és hazament.

**szobámban reggel 5 kor**
Vajon Justin miért akarja velem annyira megígértetni,hogy ne találkozzak Austinnal,és ne beszéljek vele ?
Egyáltalán Justin hova utazik?

Fogalmam nem volt az egészről,így inkább úgy döntöttem,hogy elalszom.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése