Music

2014. május 12., hétfő

~The kiss

**másnap suli **
Kedd
Bemegyek a suliba és egyszer csak valaki közelített felém Justin volt az.
-Figyu Lexy tudom ,hogy baromnak tartasz meg minden de nem ismersz igazán-vette komolyra a szót.
-Ma eljössz velem fagyizni és megtudnád ,hogy milyen az igazi Justin.
Teljesen  elakadt a szavam ,Justin ilyet mondott volna?
 -Akkor ma délután suli után ?-kérdezte mosolyogva.
-Rendben.


Gyorsan elment az a 7 óra és Justinnal elindultam lefelé az utcán.
-Akkor te és Mahone ?-kédezte fura arckifejezéssel.
-Hát együtt vagyunk.-hajtottam le a fejemet
-Hogy ,hogy elhívtál?
-Gondoltam jobban megismerhetnénk egymást.Tudom nagyon gyökér voltam veled az előző napokban,és sajnálom azt amit veled tettem.
-Nem tudom de nem ez a Justin nekem olyan más.-mosolyogtam 
-Nézd ott a fagyis !
-Te milyet kérsz?-kérdezte az eladó
-Vaníliát vágtuk rá egyszerre!
-Huh nem tudtam ,hogy van bennünk közös -magyaráztam.
-Én kiskorom óta szeretem a vaníliát!-nevetett

Sétálgattam az utcán egész délután Justinnal, és csak úgy elrepült vele az idő
 Justin elvitt egy vidámparkba és kurva jól szórakoztunk és vet nekem vattacukrot ami a kedvencem !




**este 11 körül **
-úristen ennyi az idő? -néztem az órámra. 
-Igen elszaladt az idő! Haza kísérjelek?-aggódott.
-Köszi jólenne.

**kapunkban**

-A mai nap csodálatos volt! -kezdtem én.
-Igen az ! Megismertél már valamennyire ?-kérdezte.
-Igen nem is vagy olyan bunkó mit amilyennek mondanak a többiek.

Justin megsimította a  hajamat és magához húzott és megcsókolt és valahogy véletlen pont akkor kezdett el esni az eső.
Olyan romantikus pillanat volt az egész.
Szerintem ezt sosem felejtem el ..







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése