Music

2014. május 11., vasárnap

~Egyszerű buli

**Másnap reggel** 
Felöltöztem megettem a reggelimet és megyek ki és hát Austin vár a kapuban.
-Szia!
Magához húzott és megcsókolt.
-Megyünk együtt suliba?-kérdezte aranyos mosollyal az arcán.
-Hát ha itt vagy ?
-De én kocsival jöttem! Nézd ott áll!-mutatott a túloldalon  lévő piros kocsira
Beszálltunk és elindultunk

A suliban kézen fogva mentünk és mindenki minket nézett.
-a szekrényemhez kell mennem!
-Megyek veled nehogy ott legyen az a barom!-aggódott

Mikor odaáértünk a szekrényhez akkor Justin is észervett valami valyon mit?
Azt ,hogy én és Austin  nah mind egy nem ez a lényeg.

-Arrébb állsz ,hogy kivegyem a könyveimet ?
-Nem!
-Bieber takarodj a kurváidhoz és Lexyről szállj le !
Jusin elment és Austinnal bementünk a terembe.

**Otthon** 
Anya hagyott egy levelet

"Lexy vacsorád a hűtőben ,ma sokáig kell nekem is meg Apádnak is dolgozni puszi Anya"

Nah jó gondoltam magamban: mit fogok én ma este csinálni?

Megcsörrent a telóm és a kijelző Austint mutatta

Felvettem és elkezdtünk beszélni.

 Kb. 15 percet beszéltünk .

Valaki csengetett és lementem kinyitottam az ajtót és Austin volt az a nyakába ugrottam és átöleltem.
Bejött és elkezdtünk bulizni kicsiben.
-Átjöhet néhány haverom ?-Kérdezte Austin.
-Persze 

** fél óra múlva **

Egy kisebb party keletkezett Swetalanat is meghívtam és csináltunk egy közös fotót amit rögtön posztolt.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése