Music

2014. május 31., szombat

~Egy este

**másnap suliban **
Csütörtök végre csak 5 óra.De attól függetlenül bonyolult nap.

Először is felöltözöm.
Fogat mostam,kajáltam és megint fogat mostam.Sok értelme volt nah mind egy.
Sétálok egyedül suliba,mivel nem szeretnék nagyobb balhét Justin és  Austin között.

kb fél nyolc lehetett és mire beértem a suliba mindenhol plakátok.
Telóm elkezdett rezegni üzim jött.
Kentin a suli Dököse.
Akkor holnap bál,és még nincs kivel mennem hurrá.
Besétálok a terembe és Austin jön közelebb.
-Szia Lexy..!-nézett rám.
-Szia Austin.
-Tudod lesz egy bál a suliban és azt szeretném kérdezni,hogy....Eljönnél-e velem?-mosolygott
-Tudom,hogy most szünetet tartunk meg minden de szerintem nem kellene 
veled mennem a bálba-mert szerintem elítélnének a suliban.-magyaráztam 
Austinnak a helyzetet.

Otthagytam Ausint és leültem a padomba.


Egész órán gondolkoztam,hogy miért utasítottam el szegényt.
Talán legbelül arra vágyom ,hogy Justin elhívjon vagy nem is megyek ?
nem tudom ,hogy mi kavarog bennem. 

**Estefele**

Valami kopog az ablakomon és kinéztem Justin volt az.

-Nem engedsz be ?-mondta.
-Megyek egy pillanat-lerohantam a lépcsőn és kinyitottam az ajtót de úgy mintha nem nagyon siettem volna.
-Hogy hogy itt vagy? 
-Gondoltam kicsit átnézek!a haverok elmentek sörözni én nem mentem és gondoltam te is egyedül vagy és
átjöttem,hogy megnézzünk egy filmet.-mondta elszántan.
-Okés...-mosolyogtam-Mit hoztál?....ugye nem valami agyzabáló filmet?-nevettünk mindketten.
-Opppsz talán félsz ?-merészkedett.
-Nem!-vágtam vissza.
-Akkor hol a tv?
-A szobámban is van meg a nappaliban.
-Akkor menjünk a nappaliba.

Justin betette a CD-t a lejátszóba és elkezdődött a film.
Először nagyon normálisnak tűnt de utánna jöttek a zombik.

Mikor az egyik  neki szalad a tv-nek akkor gyorsan odafordultam.
Vagyis hova ?
Justihoz. Azt vettem észre ,hogy Justint szorítom a párna helyett.
Elmosolyodott.
El akartam engedni de ő visszatette a kezem.
-Lexy még ma reggel kérdezni szerettem volna valamit.-kezdte-Eljönnél velem a bálba? 
Justin kérdése kicsit sokként ért.
-Öhhhhm......-gondolkoztam - Igen.
Justin közelebbhúzott. A szívem hevesebben vert a megszokottnál azt hittem ,hogy kiugrik.
És megcsókolt.
Olyan gyengéd volt és lágy.
Belül azt kívántam ,hogy sohase legyen vége.
De vége lett és megöleltem.
 Azután bátorságpróbát játszottunk.
Justin kitalálta.
-Akkor felesz vagy mersz?-kérdezte.
-Felelek.
-Szeretsz?-mosolygott.
A válasz erre a kérdésre az volt ,hogy hosszan megcsókoltam.
-Akkor igen.-vágta le rögtön.
-És te kérdeztem vissza?
És erre ő is megcsókolt.

-Amúgy Autinnal mi a helyzet?Kidobtad?-kérdezősködött.
-Ez nem jó szó arra ami köztünk van.Austin és én már csak barátok vagyunk.
-Áhhh értem már,de vigyázz vele mert gyakran veszélyes tud lenni,ha kell neki valami azt bármi áron megszerzi.-komolyodott el Justin.
Justin szavai elgondolkoztattak.
De utána magához húzott és ismételten megcsókolt.
 -Szertlek Lexy......-mondta édes mosollyal az arcán.
-Én is Justin.
-Akkor a csajommal megyek holnap a bálba.-kezdte-Milyen színű ruhád lesz?-tért át a lényegre.
-Szerintem holnap megyek veszek egy ruhát.
-Úgyis szép vagy ha így jössz ahogy vagy.
Gondolom ezt nem gondolta Justin komolyan ,hogy Hello Kitty-s felsőben megyek el a bálba.




Egy egész estét töltöttem el Justinnal és még kb 1 hónapja nem gondoltam volna ,hogy én a suli egyik legmenőbb srácával fogok összejönni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése