Music

2014. június 7., szombat

~Kavalkád.

Mikor beértünk a sikátorba azt vettük észre ,hogy valaki követ minket.Justin kezében volt a fegyver.
-Dobd el Bieber mert meghúzom a ravaszt!-és a kezében egy fegyver amit Benji fejéhez szorít.
Nagyon megijedtünk.
-Ha enyém Lexy akkor viheted a taknyos öcséd.
-Kussolj be ! nem beszélhetsz így róla! 
Justin a kezemet átnyújtotta Austinnak és kacsintott vagyis ez volt a jel mikor meg kell húznom a ravaszt .Austin vállába lőttem.
-szép volt.-mondta Ryan.
-Gyere Benji húzzunk innen.
Jött egy piros sportkocsi amit Ariana vezetett és elhúztunk onnan.

-Benji egy gyors kérdés ezek,hogy kaptak el ? 
-Mentem suliba és egyszer se kép,se hang és mikor megint volt kép akkor megláttam Austint,és leesett,hogy mi történt.
-Amúgy ő kicsoda-mosolygott rám,és kacsintott.
-Ő Lexy...és leszállhatsz róla mert ő a csajom...meg idős hozzád!-osztotta ki.
Én elkezdtem röhögni.
-Amúgy Lexy eszembe jutott...,hogy mekéni változtatni a hajadat,meg a stílusod,hogy Austin ne ismerjen rád.
-Én vállalom az átalakítást.-szólalt meg Ariana.
-Hát jó ...de csak azért,hogy ne találjon meg.
-Basszus most jutott eszembe,hogy anyának nem szóltam semmit!!!
-Hívd fel,és mond neki,hogy egy hónapra elutazol velünk New Yorkba.
-Remélem beveszi.
Tárcsáztam.
-Szia anya elfelejtettem mondani,hogy Justinnal elutazunk New Yorkba ,vakációzni.
-Ha tudnád,hogy mennyit idegeskedtem,hogy hol vagy,de nem bánom de add Justint
-Üdv Mrs.Morris!-köszönt illedelmesen.
-Szia Justin..csak annyit akarok,mondani,hogy vigyázz a lányomra..kérlek ne essen baja.
-Megígérem.-válaszolt és ezzel le is tette anya a telefont.

Megérkeztünk New Yorkba.
Bekanyarodtunk egy csendes utcába,és az utca végén megálltunk.
kiszálltam a kocsiból és Justin az ujjait rákulcsolta az én ujjaimra.
-Szia Jack!
-Ohh látom ő az a csaj akiért majd meghalsz!
-Nah ezt fejezd be!-kezdett Justin zavarba jönni,és ezért nyomtam egy gyors puszit az arcára.
-Így kell ezt !
-Lexy Morris-mutatkoztam be 
-Ohh..Jack Cutler.Hát egy barna Fullcapes fiú volt :

-Lexy én megvettem a festéket meg ha kell akkor vágok a hajadból meg más sminkelési tippet adok !
-Rendben..és milyen színre gondoltál..hát ha én is barna vagyok gondoltam...te is az lehetnél.
-Hááát...megpróbálhatjuk.-kicsit féltem a barna színtől meg attól,hogy csak félhosszú lesz a hajam,de a végére.Kaptak kék kontaktlencsét amitől gyönyörű színű lett a szemem...és valójában teljesen megváltoztam...külsőre.

Az eredmény:



-Szia Justin..
-Te ki vagy és ,hogy kerülsz ide -kezdett ideges lenni.
-Lexy vagyok..ez mind Ariana műve.
-Basszus....Ariana ez nagyon nagy ..teljesen mást csináltál belőle..Austin tuti ,hogy nem fogja megismerni.
Időközben Benjit visszavitte Ryan Mexikóba.

És próbáltuk csak úgy élni az életünket de egyszer váratlan esemény történt,levelet kaptam,Anya újra házasodik,és meghívott az esküvőre.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése