Music

2014. június 3., kedd

~Benji

Idegesített az,hogy nem tudom ki is az a Benji,és ezért megkérdeztem Arianát,végül kiderült,hogy Justin egyik tesója aki 15 éves és elköltözött az anyjuktól Justin nagyijához Mexikóba.

Ariana mutatott gyorsan egy képet róla,szerintem aranyos srác és kicsit hasonlít Justinra.


Mutatott még egy képen amin igzán hasonlított Justinra.



Nem bírtam tovább és odamentem Justinhoz.
-Austin volt ?
Ő csak bólintott.
-Tudom,hogy nem kellet volna megszöknöm,meg kellet volna azt adnom Austinnak és most Benji nem lenne bajban.Sajnálom.
-Ajj hagyjad már Lexy.Nem a te hibád hanem az enyém mert nem kellet volna hagynom,hogy anyáéktól elköltözzön.És ami meg Austint illeti nem szabad direkt megtenned vele ezt gondolom nem is szeretnéd.
Éreztem,hogy tennem kell valamit és megöleltem Justint.

Megint csörög a teló.
-Ha kell a tesód akkor este 9 kor gyere a sikátorhoz a Back streetre.
-Jól van de kinyírlak ha valami baja van a tesómnak.
Letette a telefont.

-Lexy ugye bántál már pisztollyal? 
-Öhmm..soha.
-Itt a ravasz ha gáz van célozz és húzd meg.

Elindultunk,gyalog,élég fura hely fogadott minket minden korom sötét,és koszos.













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése